Wednesday, January 19, 2011

dugaan lagi~~

arghhhhhhh!!!!!ya allah aku pohon padamu...aku da tak mampu nak menanggung sume ni...
tunjuk kan padaku betul ke dia milikku...aku da mampu nak menagis lagi...
kalo betul dia jodoh ku....tunjukkanla padaku...mungkin dengan ikatan perkahwinan dapat selesaikan semua masalah ni...ataupun kalo bukan dia jodoh ku...jauhkanla dia dari aku ya allah...
kirimkan aku seseorang yang dapat membahgiakan,memahami aku ya allah.....

susah senang aku dia tetap teguh dengan aku.....dapat ke aku lelaki macam tu??
setelah berjaya dia berubah?aku bukan lagi penting untuk dia..atau ini hanya perasaan aku je?
ya allah....aku taw aku kn sabar tapi aku insan biasa....

tunjukkan aku ya allah....!!

2 comments:

kamaruzaman said...

Ye la..semuanya tu adalah takdir Allah. Semuanya adalah ketentuanya, Namun kita perlu berdoa supaya mendapat hidayah nya.
Jangan terburu-buru, jangan ikut perasaan sedih. Hari tu akan datang juga. Kalau kita sabar ada kebaikan nya yang mungkin kita tidak dapat lihat dimasa ini.. Semoga sabar menati hari bahagia yang dinanti-nanti...

Emya Ah Manis said...

Mengenali seseorang adalah suatu anugerah walaupun hadirnya adalah seketika cuma dan hanye teman sementara..

Nak dengar satu story??
Ade sowang budak niey, die bertanye pd cikgunye, "dalam banyak2 bunge kt pdg niey,,yg mane plg cantik??"dan cikgu die jawab.."Kamu jln dr mula padang smpai hjung padang,Kalo kamu jumpe bunga yg kamu rase paling cantik, kamu terus petik, dengan syarat, kamu hanye bolah berjalan kehadapan..Tak boleh patah balik.."

Si anak murid pun berjalan la ke tengah padang..Banyak bunge yg dirasakannye cantik di sblh kiri dan kanan nye..Mahu berhenti untuk memetik ttp die ttp pk dihadapan sane, masih banyak bunge2 yg cantik..Bile smpai di hadapan, die lihat bunge yg di belakang tadi lbh cantik dr yg sekarang dilihatnye..Mahu menoleh kebelakang untuk memetik kembali, die teringat pesan cikgunye..Tak boleh patah balik..Hatinye rs sesal yg teramat..Die berjalan lg, n shut up not shut up (diam tak diam) die da sampai hjung padang, n satu bunge pun die tak dpt petik..

U know what I meant rite??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...