Tuesday, May 3, 2011

haiiiiiiiii!!!

lamenye tak post kat sini....banyak bende nak tulis tapi broadband tak bayar lagi..heheheh
malsnya nak pi bayar....nak share lagu yang baku selalu dengar...tambah ngah jiwa kacau ni..huhuhu..

huhuhu...cinta yang tak direstui...itula nasib aku..akhirnya terpaksa gak berpisah..nasib ade blog ni..boleh jugak luah perasaan...8 taun bercinta..perpisahan jugak akhirnya...dugaan demi dugaan aku tempuh akhirnya tak berjaya jugak selamatkan hubungan kiteorang...

tapi ajal,maut,jodoh ditangan tuhan..aku hanya mampu berdoa agar diberikan yang terbaik untuk kiteorang..
otak da x mampu nak berpikir pasal hubungan ni...biarla ianya berlalu...

kepada family aku,maafkan aku..hubungan  ni xkan kemana...
kepada family dia,aku mohon ampun kalo ade salah dan silap..aku lepaskan dia kalo itu yang kamu mahu...


mohd fariq ihsan bin mustafa....aku doakan kau bertemu jodoh yang sesuai yang baik untuk kau...

ya allah kau dekatkanla kami kalo dia sememangnya telah ditetapkan sebagai jodoh aku...
tapi kau jauhkanlah dia kalo dia bukan jodoh aku...

syukur...aku mampu menaggung dugaan ni...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...