Sunday, May 20, 2012

SURVEY 1 : BAJU BERSANDING


aku sangatlah cerewet,dulu masa nak bertunang 2 tahun sebelum aku da prepared,beli barang sikit2..bukan pe nak pakai yang kite suke..mana mampu nak beli sekali harung.so,belilah sikit2.asalkan dapat ape yg aku nak..huhuh..aku bab2 ni mang agak cerewet,so pedulikla orang kate awal lagi tuk survey ke pe..pedulik pe aku..

aku yang nak kawen..nanti xd kepuasan plak..:)

first aku nak survey pasal baju pengantin dulu..ramai cakap kenapa x amik pakej je..huhu..susah sket aku ni,bila aku survey punye survey..sesetengah kedai tu baju dia cantik tp plamin x cantik,kalo pelamin da cantik,mekup plak x cantik..so,aku decide nak amik asing2..mangla kos lebih sket..tu la gunenye aku survey..sonang nak simpan duit..hehehheh

actually,aku da ade bayangan da baju aku camne nanti..
yang ni ha :-




aku mang suke kaler ni..mula-mula tak taw pun warna pe..coklat ke gold ke ntah..survey punye survey kat tenet ni..baru jupe..kaler kuning champange...ok.xmau kaler lain da..FULLSTOP..:)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...