Friday, June 1, 2012

dugaan ALLAH S.W.T


          BERDOALAH :-
"Ya Allah dekatkanlah diriku dengannya sekiranya dia jodohku dan sekiranya dia bukan jodohku, maka jauhkanlahku daripadanya. Serta peliharalah daku dari kekecewaan andai dia bukan jodohku"

hidup aku yang semakin suram walaupun x lama je lagi nak melangkah ke alam perkahwinan..walaupun aku akan berkahwin dengan lelaki yang amat aku sayangi..mungkin ni dugaan aku sepanjang bertunang,sedih lebih banyak dari bahagia..aku pun x ingat bila kali terakhir aku rasa bahagia..mungkin faktor jarak yang buat kami jadi begini..ibarat retak menati belah..

aku di shah alam,dia di bidor..pada logiknye xdla jauh sgt..tp aku pun tak taw kenape kiteorg susah sangat nak berjumpa..ade je yg menghalang..sebulan sekali pun susah sekarg..bukan je sekarang,sebelum2 ni pun..jupa bila dia ade kursus kat kl..pastu kalo ade kenduri kawan2..mase tu je la..

salah satunye aku jadi macam org yang x waras..sebb kisah silam kami..selama 7 tahun bercinta,macam2 dugaan yang aku terima..walaupun aku redha tp aku ni manusia yang susah nak melupakan..sedikit sebanyak bende tu dtg kacau idup aku..macam mimpi ngeri la....

semua yang terjadi dalam idup aku,wat aku tertekan..sampai aku da x jadi diri sendiri..aku jadi pemarah..moody.kerap menangis..tapi susah nak cari org yg paham kite walopun tunang sendiri..bende ni wat aku lagi stress...kat blog ni je la aku dapat luah segala-galanya...

aku just harap aku dapat temu kebahagiaan aku,mungkin ini dugaan aku..aku cube walaupun aku da x mampu..aku harap sangat diringgankan dugaan ni..

kepada kawan2 yang ade bace luahan aku ni..doakanla kebahagiaan aku dan tunang..aku masih syg hubungan ni..tp kalo mang xd jodoh..aku kene trima..walaupun susah....




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...