Wednesday, July 11, 2012

luar dan dalam...hati dan perasaan...

taun ni birthday aku jatuh pada hari raya pertama (kalo ikut kalendarla)...emmm..da 26 taun aku bernafas kat muka bumi ni..da macam2 bende aku lalui...pahit,manis semua ade..(tetibe sebak)..satu persatu kisah yang telah aku lalui kadang2 dtg kat otak aku ni...
tapi masalahnye aku ni...bende pahit yang aku selalu ingat..yang manis senang je nak lupe...
lagi 7 bulan aku akan menamatkan zaman bujang...dengan org yang aku sayang,dengan org yg da 8 taun menghabiskan mase dia dengan aku...
aku harap jodoh aku akan kekal  dengan dia sampai akhir hayat aku.(mata da berair)...tapi aku tak taw betul ke keputusan aku ni tuk teruskan perkahwinan ni lepas macam2 yang terjadi...yup!xkan sampai bila org nak benci kite..aku taw tu..tp bg aku,kalo aku da kawen ngan org tu,aku bukan nak dia je,aku nak satu keluarga dia.
sekarang..dalam otak aku ni..aku pegang kata-kata ni je...bermula dengan baik,x semestinye berakhir dengan baik..situasi aku sekarg terbalik..so aku harap pengakhirannye adalah baik n jadi satu keluarga yg sangat bahagia...ego aku x tinggi tuk minta maaf atas salah yang aku pun tak taw pe kesalahan tu..aku harap aku terus bersabar dan tabah dalam menempuh alam baru nanti...


aku da lama maafkan sesiapa pun yang dah wat aku menangis..dan aku xkan rase malu untuk mintak maaf dengan sesiapa pun walopun aku x buat salah tu..aku taw ade hikmahnye di sebalik semua itu..
dan aku bersyukur dikurniakan mak ayah yang sangat memahami..tak pernah melenting walaupun taw pe yang terjadi kat aku...

selagi aku mampu bertahan dan buat yang terbaik untuk puaskan hati semua org,aku akan buat..sepuluh kali org buat baik dengan aku,seribu kali aku akan balas..
syukur di atas segala yang terjadi,mematangkan aku,mebuatkan aku jadi lebih bersabar..dan yang penting aku semakin dekat denganmu ya ALLAH...
hanya denganMU  tempat aku mengadu...


~sesiapa yang bace entry ni...harap korang dapat mendoakan kebahagian aku.doakan aku tabah dalam menempuh alam baru nanti....doakan kami bersatu dalam sebuah keluarga yang sangat bahagia~
--------------------------tersedey la plak......


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...