Sunday, July 15, 2012

SURVEY 4 :PHOTOGRAPHER

pegi mane2 pun mesti nak ade kenangankan??so...sape2 yang duk area ipoh,perak...ni antara photographer yang aku rase ok..ade lagi yang ok,tapi bagi aku ni yang aku da shortlistkan...mang superb gambar diorang..ramai jugak member aku yang amik diorang ni as a OP  untuk wedding diorang..
so kepade B2B area ipoh atau sesape je leyla book diorang ni.:)

pic from cerita lensa...


pic from mohd fazli










okyphotosyndicate.com


pic from bicara lensa...

so how??menarik kan pic-pic diorang...so..let's grab now!!!
ni ade link diorang.....enjoy :)=


1 comments:

Shahrin Oppa said...

Hye Dayana, thanks sbb sudi promo kami di blog awak..saya shah mewakili TLP mengucapkan terima kasih byk-byk kerana sudi membantu kami.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...